Pengar, pengar, panik!

Börjar tröttna. Jag är i stort behov av pengar så om någon vill ge mig lite så är det OK, haha. Nej men jag måste börja tänka på vad jag gör med mina pengar. När jag precis har fått dem så vips(!) så är de borta på en gång. Men så kan det vara när man är oansvarsfull!

Min förkylning har inte gått över än. Börjar få ont i huvudet, kan vara för att jag är så snorig, men vill inte tänka allt för mycket på det. För då kommer jag aldrig att bli frisk! Nu ska jag strax hoppa i säng och kliva ur min otroligt sköna mjukisoverall. Jag bor i den, och jag kommer aldrig att flytta ur den heller :> Något som är bra med livet när man är lite små sju och pank, det är min mjukisoverall!



Kommentarer
Postat av: anna

så, när ska du o jag ha en mjukisdressmyskväll med mysmat och mysgodis och mysfilm? VAAAAAAAA?

2010-09-14 / 16:05:56
URL: http://annaingvarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0