Klipp. Färg. Hårmodell.

I måndags ringde Nathalie mig och frågade om jag ville vara med och vara hårmodell. Jag tänkte att jag borde passa på eftersom att jag sliter så för att få det ljusbrunt, så jag tackade ja. Men börjar bli lite nervös nu för att temat är vågade färgningar och vågade frisyrer. Ihhh. Men jag går dit imorgon till frisören iallafall och så får vi se vad de vill göra. För på torsdag gäller det. Hårmodell på Conventum, frisyr får vi, kläder får vi. Det blir nog bra det där. Bara det att klumpen i min mage kommer inte släppa förns på fredag. Tyck synd om mig, jag har en bamseklump i magen :(

Kommentarer
Postat av: nathalie

äh lägg av, hang on nu ;)

2010-09-28 / 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0