Idag parade sig mina hjärnceller

Idag kom jag och Lina igång riktigt bra med vårat projektarbete. Det kändes riktigt bra! Jag och Lina ska anordna sista veckan innan studenten. Vi ska ha lite olika aktiviteter med klassen innan det blir utgång på kvällen. Det kommer nog att bli bra, bara alla vill och kan ställa upp på det. Men iaf, när vi satt i klassrummet och lyssnade på vår lärare så kom det någon konstig vind med något konsigt medel/damm/pulver eller något. Alla i klassen började hosta och det har hänt tidigare så man börjar undra vad det kan vara. Jag är nästan lite rädd, för det kan ju faktiskt vara något farligt.

Igår färgade jag håret lite, med något som kallas magma. Slingade lite, men eftersom att jag har så svart hår tar det sin tid kan jag lova haha. Första gången jag färgade så syndes det ingenting, men igår provade jag en andra gång och det tog lite, så är inte riktigt lika svart längre. Men för att jag ska bli ljusbrun i håret kommer jag att få färga flera gånger! Nu ska jag laga mig lite mat, blir nog nudlar i kopp om jag inte kommer på något bättre. Sen blir det långpromenad med Leida och till sist blir det kanske lite plugg. Vem vet? Puss ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0