"Hon flyger med egna vingar"


I fredags blev det Strömpis med Hanna och Paulin. När vi kom dit stöter vi på Johan, Dennis, Namahs och alla de andra. Lustigt nog eftersom att de egentligen skulle ut på Hotellet i Lindesberg. Det var riktigt roligt, bjöds på skönt folk och sköna kommentarer! Mer av det vill jag se de sista månaderna år 2010. Och när året är slut har alla tjejer i klassen fyllt 18 år och då blir det studentfester, UTROPSTÄCKEN!

Idag, måndag. Dagen bjöd på USÖ med Helene och Sam. Sam kan nog vara den goaste just nu. Me love. Senare blev det skola och efter det en sväng upp på stan med Isa. Hon letade efter jacka och skor, men hittade ingenting, tråkigt nog. När jag skulle gå till bussen för att ta mig hem så gick jag förbi en frisör. Jag gick in och frågade lite vad det skulle kosta om de skulle färga mitt hår. Tyvärr sved det till för mycket i både hjärtat och i plånboken när hon berättade vad priset troligen skulle bli (3500:-). Så jag får försöka att färga håret själv med hjälp av mammas och farmors tips. Vill inte vara svarthårig längre! Sen har jag funderar på en tatuering, men mer om det senare när jag vet hur det blir med det. Peace.

Kommentarer
Postat av: nicoleee

alla tjejer iklassen, bara jag kvar ju...... bhu

2010-09-21 / 07:22:42
Postat av: amanda

det kommer bli så kul! :)

2010-09-21 / 16:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0