Kyla och minusgrader

Härlig måndag morgon! Mössa, vantar, uggs, sockor, vinterjacka och en termos med varmt te i gjorde min morgon. Jag överlevde till och med dagen utan större problem! Ska det fortsätta vara så här kallt på morgonen när jag ska gå till tåget blir det glöd hett te och kanske en nyinköpt dunjacka. Det kommer bli ett måste om man ska bo kvar i Sverige under vintern. 

Mitt hår är inte svart längre, tack och lov. Ska ta det lite lugnt med färgningen nu så att jag inte sliter för mycket på håret. Bäst att ta en del i taget! Nästa gång blir det ljusa slingor, är bara att hoppas på att de inte blir oranga. Ihh. Snart blir det sängen med mjukisoverall (kan bli för varmt, men just nu fryser jag gärnet!), en film och mysiga vaniljljus. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0