FEEEEL TÅÅG!

Är riktigt sur på allt och alla idag. Ingenting har gått som det borde. Speciellt när jag satte mig på fel tåg imorse. Skulle åka till Lindesberg, när jag säger det till "biljett-tjejen" skriker hon till han som körde tåget "STOOOOOOOPP!" Tåget tvärnitar så hon nästan ramlar omkull, en av de anställda på tåget börjar skratta och retar mig för att jag hamnat på fel tåg. När jag väl gick av tåget så skulle det gå en buss om 5 minuter. Men inte gick det någon buss! Jag fick ringa till min kära farfar och be han skjutsa mig, stackarn. Tack så mycket farfar! ♥

Det dumma var att det stod att tåget skulle till Lindesberg och att bussen skulle komma. Nu är jag hemma och jag ska då inte åka någon mer stans idag! Nu blir det plugg, plugg, mat, plugg, musik, plugg och ännu mer plugg! Ha en bra dag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0