Tröttare människa får man leta efter

Godmiddag. Vaknade tidigt idag för att jag skulle springa iväg på några ärenden. När jag kom hem la jag mig i soffan för att kolla på TV, men det visade sig inte vara en så smart ide. Somnade på en gång och har sovit bort hela dagen, känns lite sådär. Men så kan det vara när man är ute och firar. I onsdags fyllde Nathallie 18 år och vi firade henne först hemma hos Malin och sen bagav vi oss till Ritz. Lyckad födelsedag! Grattis hjärtat ♥






Tack för en helt otrolig kväll tjejer!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Tack själv amanda. Super trevligt!<3

2010-08-20 / 14:41:52
Postat av: Anonym

GALET söt på första bilden!

2010-09-28 / 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0