Vilken dag, vilken jävla dag!

Förlåt för att jag inte bloggat de senaste dagarna men har haft mycket att göra. Idag var det min första praktikdag på Bikbok denna termin, det gick riktigt bra. Var inne på lagret och fick ordning, men hann aldrig göra klart för att mormor var hemma hos oss så jag fick ta en tidigare buss. Vilket jag inte skulle ha gjort. Bussen gick sönder efter halva vägen! Sen när jag väl var hemma gick jag förbi Tempo för att köpa lite ostbågar men när jag väl skulle betala så började kassan att krångla. Otur efter otur.

Men nu sitter jag här och installerar iphone 4 så det kanske var värt att ha lite otur!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur går det med bloggandet Amanda?

2010-09-05 / 22:55:18
Postat av: Jag

Det går lite segt, har inte riktigt tid! heh

2010-09-07 / 15:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0