Min mage skriker

Jag är så fruktansvärt hungrig, men orken finns inte för att jag ska gå ner och göra nån macka och sen somnade mina armar ett tag så det blev inget då heller. Sen har jag rasat i vickt, vet inte om det kan bero på att jag vart sjuk eller om jag är stressad. Men mer stressad än vanligt tycker jag inte att jag har vart? Men imorgon är jag ledig, då kan jag passa på att vila upp mig. Men när Emelie kommer på dagen senare så blir det ös. Vi ska spela Super Mario tills vi dör. Låter bra! Så lite stress blir det alltid ;) Sen tänkte jag göra om min blogg imorgon, ser precis likadan ut som min lillasysters kompis (det var jag som härmades), hinner jag så ska jag fixa, annars inte. Törs inte lova för mycket, som jag alltid gör..

Den 25 feb blir det Stockholm igen, har lovat Hanna att bli med för att hon fyller dagen efter. Hennes födelsedag ska bli den bästa nånsin och det ska även helgen där borta med bli! ♥


Nattmacka, nu kommer jag!


Kommentarer
Postat av: matilda

hahahha, va rolig du är!

du behöver inte göra om den tokfia ;)

2011-02-10 / 09:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0