För att vi är så fruktansvärt bra!

Fredagen var en mycket bra dag. Först tandläkaren, sen varvade Ida och jag Mario (trodde vi, det finns en hemlig värld!!! värld 9!!) sen gick jag och Teresia ut på Strömpis. Det var kul som satan. Jag kör nog på samma sak nästa helg med! I lördags ringde både mamma och Robin kl 10 för att väcka mig, önskar att jag hade fått sova längre.. Men det var bara att gå upp, på med termobrallerna, mumsa i sig en kebab och ut på sjön med fyrhjulingen. Tack Robin och Rickard för att vi får följa med ♥ Men denna gång var även mami och papi med. Mamma tordes inte åka, men hon är en jävel på att grilla korv haha. När det är sol och man är ute i sjön eller i skidbacken så kan vintern vara det bästa. Annars är det sol, bad och fest jag vill åt! (Jag är sommar) Nu ska jag kolla på 2 ½ men, sen somnar jag. Godnatt sötisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0