Festar du så festar jag

Stockholm med Hanna och Mimmi var grymt :) ser fram emot nästa resa! Då får vi göra det igen fast bättre! Har mått hela helgen bara för att jag var ute i fredags, men nu är jag på topp igen och allt är som det ska vara. Har haft lagom roligt idag, men dagen kom iallafall till nytta. Har haft ett litet eget spa alldeles för mig själv, ansiktsmask + scrub, nagel tjosan, fotbad och så åt jag melon, mhm.

Dum som jag är så tog jag inte ett enda kort med min kamera. Mimmi tog med sin så får hoppas att det var nån going på hennes. Nu blir det sängen, två och en halv man. Undra hur det kan sluta.. Puss ♥


Puss på Hanna och kram på Dennis, ett leende och vips så bjuder man på sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0