Det här är ju bara pinsamt..

Idag var jag Hanna och Amanda E inne på relaxen på Gustafsvik. Det var helt underbart skönt, med bubbel och bastu. Maten var jätte god och det var glassen också! Sånt borde man unna sig oftare, helt klart! För nu känner jag mig så ren och mjuk, som en helt ny preson :) Tack för underbart umgänge ♥

Tyvärr så vet jag inte hur man pluggar längre, jag har tappat det helt och det verkar som att jag inte kommer få igång min hjärna för något pluggande ikväll inte, det är ju bara pinsamt. Imorgon väntar det två prov, historia och naturkunskap. Det kunde vara värre? Eller? Nej. Jag får panik! Jag har inte pluggat (haft läxor) på jag vet inte hur längre och nu helt plötsligt har jag två prov att plugga till, och dum som jag är börjar jag plugga idag (nu). Fast istället bloggar jag och dricker jos, perfekt torsdags kväll mihi. Imorgon blir det utgång tillsammans med Amanda, Natta och kanske Malin, hoppas på att hon blir med! :) Så nu måste jag packa, bestäma vad jag ska ha på mig m.m. Behöver nog inte lägga mig eftersom att jag ska upp klockan 06.00 imorgon och detta kommer ju ta ett tag så.. Ses imorgon på Strömpis hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0