... and the heart ♥



När mamma och Ida var på träning passade jag på att "pyssla" lite. Lite ranglig på handen och jag vet inte ens om jag fick ihop översättningen på ordspråket rätt, men det kanske är det som är charmen med det hela. Igår när Johan kom så hade han med sig en liten pizza bit (så det blev ingen macka), men då var jag så trött så jag åt bara några tuggor, buhu. Men lite i magen fick jag iallafall! Idag är min mage mer än full, för kakorna blev såå goda! Tar nog en till lite senare under kvällen..

Funderar på om jag ska lägga mig i sängen och kolla lite serier, 2½ men är något av det bästa! För imorgon ska jag upp tidigt och försöka ta mig till tandläkaren, ber till gud att det inte är snöstorm eller att pappa är hemma så jag kan ta bilen den korta vägen. Hos tandläkaren ska jag iallafall göra en bettskena, mer om det får ni veta senare. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gjort de där? :ooo

2011-02-10 / 23:13:32
URL: http://mliers.blogg.se/
Postat av: a

yes!

2011-02-11 / 01:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0