Lisa är mysandets mästare

Ibland när jag säger att jag ska spela Wii så ljuger jag för er. Det dyker ofta upp något tråkigt och viktigt som måste göras innan jag ska spela, å så blir det försent för spel. Så fruktansvärt tråkigt så jag dör. Hemma från skolan idag så skulle passa på att plugga till provet imorgon. Men har inte hunnit det än, utan har städat mitt rum och bäddat om i min säng. Imorse vaknade jag av att jag hade fullt med katthår i ansiktet. Min sötis Lisa till katt sov i min säng i natt och inte kan hon ha mycket hår kvar på kroppen inte, det var hår överallt! Så nu har jag bäddat om, rent, snyggt och jobbigt. Men det var det värt, Lisa är den mysigaste i världen, så nu kan jag stryka att jag saknar mys på min lista. Puss på Lis ♥


Nu ska jag inte göra något annat än att plugga matte och klara provet imorgon! Iallafall försöka, Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0